Особливості ведення бізнесу в США

 ‘Pocari Sweat’ – це японський енергетичний напій, що зазвичай споживають після занять спортом. Але виробники загнали себе у глухий кут, вирішивши постачати його до Сполучених Штатів. У той час, як японці вважають, що Sweat є напоєм, що представляє здорове та працьовите тіло, у Штатах з цим напоєм пов'язані негативні відгуки, які виявилися серйозною проблемою. Виробник був змушений відмовитися від своїх спроб збувати цей напій у Сполучених Штатах Америки. 

Спілкування та поведінка

  • Американці зазвичай утримуються від привітань, що передбачають обійми та близький фізичний контакт.
  • Стандартна відстань між вами і вашим співрозмовником повинна бути близько двох футів. Керівникам буде найбільш незручно стояти на близькій відстані один від одного.
  • При передачі предмету до іншої людини прийнято підкинути його або ж передати його тільки однією рукою.
  • Англійська мова, як і раніше, буде використовуватися майже у всіх бізнес-переговорах. Проте, іспанська стає все більш вживаною через близькість країни до Мексики та Центральної Америки, і великої кількості іспаномовних громадян у країні. 
  • Американці, як правило, запозичують у ділове мовлення спортивні терміни (“Touch base”, “Call the shots”, “Ballpark figures” і “Game plan” – і це лише декілька прикладів)
  • Узагалі, американці полюбляють сміятися та отримують насолоду від спілкування з людьми, які мають почуття гумору. Жарти зазвичай схвалюються. 
  • Гольф є дуже популярним видом спорту, особливо серед урядовців. Гра у гольф зазвичай є місцем зустрічі для бізнес-угод. Тож, будьте готові грати у гольф та спілкуватися щодо бізнесу.
  • У Сполучених Штатах малий бізнес ведеться по Неділях. Це звичайний день шани багатьох релігій.
  • Не є вульгарним споживати їжу під час прогулянки.
  • Якщо вас запрошено на бізнес-ланч, господарі зазвичай платитимуть. Але якщо вони цього не роблять, будьте готові заплатити за власну їжу.
  • Є поширеним запрошувати бізнес-колегу до свого будинку. Цей жест демонструє доброзичливість між діловими партнерами.На відміну від інших культур є цілком прийнятним відмовлятися від їжі або напоїв. У більшості випадків господар не буде закликати вас до трапези.
  • Подарунок – гарний жест, але це не є обов’язковим. Ділові подарунки, як правило, мають місце після укладання угоди. У більшості випадків подарунки розгортають відразу і демонструють всім. 
  • Коли ви відвідуєте когось вдома не є необхідним приносити подарунок, хоча це завжди цінується. Квіти, рослина в горщику або пляшка вина – гарний вибір. Такі подарунки для жінок, як парфуми або одяг зазвичай недоцільні. Вони вважаються занадто особистими. 
  • Як правило, робочий день – з понеділка по п’ятницю 8:30 /9:00 до 5:00/6:00. Довгий робочий день є звичайним явищем. 
  • Пунктуальність – дуже важлива риса для ведення бізнесу.
  • Ви не помилитеся, якщо на першу зустріч вдягнете консервативний одяг. Згодом, ви можете брати приклад з ваших американських колег. 
  • Вашу візитку приймуть, але ви не завжди отримаєте візитку у відповідь. Одержувач вашої картки, ймовірно, покладе її у гаманець або ж у задню кишеню штанів. Візитними картками не обмінюються, якщо ви не хочете зв’язатися з людиною пізніше. 
  • Північноамериканська культура підкреслює індивідуальну ініціативу та досягнення. 
  • Концепт "Час – це гроші" сприймається досить серйозно в бізнесі. 
  • Керівники підприємств звикли діяти швидко і рішучо. Вони цінують пряму і суттєву інформацію.
  • У Сполучених Штатах гроші є ключовим пріоритетом і питанням, яке буде використовуватися для того, щоб виграти більшість аргументів.
  • Американські керівники заповзятливі та готові ризикувати. Ризик часто призводить до того, що американці уривають найбільший шмат бізнесу, якщо це можливо. 
  • Американці не люблять паузи в ході переговорів. Вони можуть продовжувати розмовляти тільки для того, щоб уникнути мовчання. 
  • Керівники  - прямі люди  і не вагатимуться, щоб не погодитися з вами. 
  • Завзятість – ще одна характеристика американських бізнесменів. Крім того, вони намагатимуться вивчити всі варіанти, коли переговори зайшли в глухий кут.
  • Американці, як правило, орієнтовані на майбутнє. Інновації переважатимуть над традиціями. 
  • Зазвичай, бізнес ведеться в дуже швидкому темпі. 
  • Незалежно від посередника, політики компанії завжди дотримуються.