Як і для чого розширювати свій словниковий запас

Ваша сила переконувати і надихати така ж безмежна, як і слова, які ви використовуєте. Навіщо задовольнятися банальними фразами, коли ви можете приголомшити аудиторію запальною фразеологією?

«Ти так розмовляєш зі своїми дітьми?»- запитав мене друг, який підслухав мою розмову з моїм тоді 5-річним сином.Я не злословив і не сварив сина. Я говорив з ним, використовуючи слова, які я зазвичай використовую. Мій друг був збитий з пантелику тому, що я не спрощував свої слова для того, щоб дитина мене зрозуміла.

Ось тоді я зрозумів, що я дійсно став схожий на моїх батьків. Хоча тоді я думав по-іншому, сьогодні я вдячний за те, що мої батьки віддано намагалися розширити мій словниковий запас, незважаючи на те, що я витратив не одне літо, шукаючи по 10 нових слів в тиждень, і старанно використовував їх у розмовах, поки не знаходилася ще одна порція слів наступного тижня. Але я відволікся від головної теми...

Яскравий словниковий запас виділяє вас

Випадково зустрівшись з кимось, ви будете виглядати цікавим та інтригуючим співрозмовником, не використовуючи банальні та буденні фрази. Вуха нашорошуються, потім люди нахиляються. Цікавість несподівано бере гору, і вони хочуть дізнатися більше. Це ніби як отримати гарячою кавою в обличчя, але в хорошому сенсі (якщо це можливо).

Справа в тому, що раптом люди починають слухати. Ваші слова мають силу проінформувати, вплинути та підбурити. Ці слова мають силу.

Завоюйте увагу вашого слухача. Використання неординарних слів в ключових моментах розмови,таких, що не використовуються в щоденному вжитку, може прорвати словесний безлад, який більшість із нас звикли чути. Наприклад, замість того, щоб використовувати досить таке зношене слово «чудовий», спробуйте наступне: "Ви помітили, які Джолін приймає проникливі фінансові рішення ?"

Розворушіть розмову. Кожна організація має свій власний словниковий запас — від кодифікованих абревіатур до слів, які втілюють корпоративну культуру. Коли ви сидите на зустрічі, важко уникнути офісних кліше на кшталт: «Так, люди! Нам потрібна ідея, яка порушить статус-кво». Хм. І раптом один прекрасний день хтось використовує слово, яке змінює спосіб ставлення до проблеми чи питання: «У нас вже є деякі народжені ідеї. Давайте продовжувати. Ми близькі до досягнення нашої мети».

Створіть сприятливе перше враження.

Перше враження формується в лічені секунди. Про вас складається думка з першого слова, що вилітає з ваших вуст, вас відразу оцінюють. Демонструйте в розмові впевнене володіння мовою, тоді люди вважатимуть вас розумним та заманливим. Більше того, Сет Ходін нагадує нам про те, що ваш словниковий запас показує те, як ви думаєте. Окрім перших вражень, важливо те, як ви мислите, особливо, якщо ви займаєте лідерську посаду.

Слово застереження

Ваша мета не полягає в тому, щоб стати словесним кулеметом. Не вмикайте лінгвістичну пиху, щоб бути лідером, який помпезно вивергає незрозумілі слова.

Дотримуйтеся стриманості в усіх видах спілкування, поступово застосовуючи яскравий словниковий запас. В іншому випадку, ви ризикуєте образити когось і відштовхнути людей, яких ви сподівалися зачарувати.

А якими несподіваними словами ви оживлюєте ваші розмови?