9 помилок в спілкуванні, яких варто уникати
Як люди, ми вчимося і розвиваємося через наші взаємодії з іншими людьми. Часто ці взаємодії зосереджені навколо розмов - багатих, значущих обмінів інформацією серед невеликої групи людей, де кожна людина активно слухає і ділиться. Великі, змістовні розмови безцінні - вони збагачують наше розуміння людей і оточуючого нас світу. В соціальному плані, бути тим, хто може легко і безтурботно спілкуватися з іншими, дозволяє нам створювати глибокі дружні відносини і отримувати неймовірне особисте зростання і задоволення. У нашій кар'єрі ми більш ефективні, коли ми добре співпрацюємо з іншими людьми - здатність співпрацювати і вирішувати проблеми разом робить нас більш ефективними професіоналами і робить наші відносини більш успішними.
Поширені помилки в спілкуванні
А що, як ви повинні провести розмову англійською мовою, і вона не є вашою рідною мовою? Однією з багатьох перешкод для вивчення чогось нового, наприклад спілкування англійською, є те, що це може бути важким, трудомістким і навіть трохи страшним заняттям! Ось чому ми зібрали список з дев'яти помилок в англійській мові, щоб уникнути цього, незалежно від того, розмовляєте ви з одним або декількома людьми одночасно. Пам'ятайте ці поради, вони допоможуть вам поліпшити взаємодію з людьми в усьому світі...
Фальшивий інтерес до людини
Однією з речей, що відрізняє розмову від «укладення угоди» (наприклад, замовлення чогось в ресторані), є справжня взаємна зацікавленість між людьми. Якщо хтось дійсно не зацікавлений в тому, щоб більше дізнатися про іншу людину, він не буде усвідомлено брати участь у розмові, і взаємодія стане трансакційною або просто «пустою розмовою». Більшість людей цікаві - знайдіть час, щоб дізнатися про них якомога більше.
Обговорення негативних і чутливих тем
Люди більш зацікавлені і готові ділитися, коли вони розслаблені і щасливі. Особливо, коли ви не знаєте когось добре, завжди краще зосередитися на позитиві – уникайте обговорення ваших найбільших проблем, а також тем, які можуть бути негативними з культурної, релігійної, політичної або навіть особистої перспективи. Завжди можна знайти щось позитивне, щоб поділитись!
Спроба «виграти» суперечку
Зокрема, коли ви розмовляєте з кимось, кого ви не знаєте добре і/або з кимось з іншої країни або іншого походження, в розмові (особливо в тій, де ви практикуєте свої навички розмовної англійської) виникає хитке становище, яке може перерости з розмови в дискусію або суперечку. Ймовірно, що між будь-якиими двома людьми буде багато розбіжностей, і якщо виникнуть такі відмінності, краще просто спробувати зрозуміти точку зору іншої людини, а не «виграти» суперечку. Це цілком прийнятно - погодитися або не погодитися з певними поглядами і рухатися далі.
Неповага до інших переконань
Якщо ви хочете провести приємну розмову, інші повинні відчувати, що ви не засуджуєте їх. Коли хтось відчуває, що їх ідеї і переконання беруться під сумнів або применшуються, будь-який значущий обмін інформацією найчастіше буде закритий. Замість цього спробуйте почути та зрозуміти, і можливо, ви зможете чогось навчитися!
«Підірвати» сцену
Кажуть, що великі актори роблять і своїх колег-виконавців чудовими. Саме в цьому полягає суть чудової командної роботи, і цей же принцип застосовується до великих співрозмовників. Задавайте питання, які дозволяють іншим бути позитивними, впевненими і, можливо, навіть трохи хвалькуватими, але, звичайно ж, пам'ятайте робити це по-справжньому. Позитивна енергія буде заразною!
Страх дізнатися щось невідоме
У світі налічується понад сім мільярдів людей, і ніхто з них не схожий на вас! Насправді, найбільший досвід найчастіше отримується під час взаємодії з тими, хто сильно відрізняється від нас самих. Прийміть ці відмінності з повагою. Дозвольте іншим ділитися своїм унікальним поглядом і досвідом, весь час пам'ятаючи, що усі ми маємо так багато спільного. Ми усі хочемо бути щасливими, любити інших і мати сенс в нашому житті.
Спроба бути кимось, ким ви не є
Є тільки одна людина, якою ви можете бути, тому не намагайтеся бути кимось іншим або кимось, ким ви не є. Приємна розмова грунтується на відвертості, і більшість людей можуть легко зрозуміти, коли інший не є правдивим чи справжнім. Беручи до уваги всі інші правила, це прийнятно і очікувано, що ви поділитеся своєю власною історією!
Монополізація розмови
Ми всі були учасниками розмови, де інша людина просто домінує, постійно розмовляючи. У якийсь момент ми закриваємося, просто чекаючи, коли це закінчиться. Активне слухання і навчання припиняється. Для обміну потрібна участь обох сторін - не стримуйтеся від спільного обміну, але в той же час не будьте тією людиною, яка домінує і припиняє цей зв’язок.
Зосередження уваги на поверхових темах
Те, що відрізняє глибоку розмову від « пустої розмови», - це змістовний характер діалогу. Розмова про погоду не викличе нічого, крім, можливо, ввічливості. Великий співрозмовник витягує змістовні думки з інших, які викликані цілеспрямованими питаннями. Люди люблять думати; питаючи їх про те, що вимагає вдумливості, ви поглиблюєте цінність розмови і зміцнюєте відносини між сторонами.