Бюро перекладів Glebov
03049, м. Київ, вул. Брюллова 12, оф. 5
office@glebov.com.ua

9 помилок в спілкуванні, яких варто уникати

Як люди, ми вчимося і розвиваємося через наші взаємодії з іншими людьми. Часто ці взаємодії зосереджені навколо розмов - багатих, значущих обмінів інформацією серед невеликої групи людей, де кожна людина активно слухає і ділиться. Великі, змістовні розмови безцінні - вони збагачують наше розуміння людей і оточуючого нас світу. В соціальному плані, бути тим, хто може легко і безтурботно спілкуватися з іншими, дозволяє нам створювати глибокі дружні відносини і отримувати неймовірне особисте зростання і задоволення. У нашій кар'єрі ми більш ефективні, коли ми добре співпрацюємо з іншими людьми - здатність співпрацювати і вирішувати проблеми разом робить нас більш ефективними професіоналами і робить наші відносини більш успішними.

Поширені помилки в спілкуванні

А що, як ви повинні провести розмову англійською мовою, і вона не є вашою рідною мовою? Однією з багатьох перешкод для вивчення чогось нового, наприклад спілкування англійською, є те, що це може бути важким, трудомістким і навіть трохи страшним заняттям! Ось чому ми зібрали список з дев'яти помилок в англійській мові, щоб уникнути цього, незалежно від того, розмовляєте ви з одним або декількома людьми одночасно. Пам'ятайте ці поради, вони допоможуть вам поліпшити взаємодію з людьми в усьому світі...

Як люди, ми вчимося і розвиваємося через наші взаємодії з іншими людьми. Часто ці взаємодії зосереджені навколо розмов - багатих, значущих обмінів інформацією серед невеликої групи людей, де кожна людина активно слухає і ділиться. Великі, змістовні розмови безцінні - вони збагачують наше розуміння людей і оточуючого нас світу. В соціальному плані, бути тим, хто може легко і безтурботно спілкуватися з іншими, дозволяє нам створювати глибокі дружні відносини і отримувати неймовірне особисте зростання і задоволення. У нашій кар'єрі ми більш ефективні, коли ми добре співпрацюємо з іншими людьми - здатність співпрацювати і вирішувати проблеми разом робить нас більш ефективними професіоналами і робить наші відносини більш успішними.

Фальшивий інтерес до людини

Однією з речей, що відрізняє розмову від «укладення угоди» (наприклад, замовлення чогось в ресторані), є справжня взаємна зацікавленість між людьми. Якщо хтось дійсно не зацікавлений в тому, щоб більше дізнатися про іншу людину, він не буде усвідомлено брати участь у розмові, і взаємодія стане трансакційною або просто «пустою розмовою». Більшість людей цікаві - знайдіть час, щоб дізнатися про них якомога більше.

Обговорення негативних і чутливих тем

Люди більш зацікавлені і готові ділитися, коли вони розслаблені і щасливі. Особливо, коли ви не знаєте когось добре, завжди краще зосередитися на позитиві – уникайте обговорення ваших найбільших проблем, а також тем, які можуть бути негативними з культурної, релігійної, політичної або навіть особистої перспективи. Завжди можна знайти щось позитивне, щоб поділитись!

Спроба «виграти» суперечку

Зокрема, коли ви розмовляєте з кимось, кого ви не знаєте добре і/або з кимось з іншої країни або іншого походження, в розмові (особливо в тій, де ви практикуєте свої навички розмовної англійської) виникає хитке становище, яке може перерости з розмови в дискусію або суперечку. Ймовірно, що між будь-якиими двома людьми буде багато розбіжностей, і якщо виникнуть такі відмінності, краще просто спробувати зрозуміти точку зору іншої людини, а не «виграти» суперечку. Це цілком прийнятно - погодитися або не погодитися з певними поглядами і рухатися далі.

Неповага до інших переконань

Якщо ви хочете провести приємну розмову, інші повинні відчувати, що ви не засуджуєте їх. Коли хтось відчуває, що їх ідеї і переконання беруться під сумнів або применшуються, будь-який значущий обмін інформацією найчастіше буде закритий. Замість цього спробуйте почути та зрозуміти, і можливо, ви зможете чогось навчитися!

«Підірвати» сцену

Кажуть, що великі актори роблять і своїх колег-виконавців чудовими. Саме в цьому полягає суть чудової командної роботи, і цей же принцип застосовується до великих співрозмовників. Задавайте питання, які дозволяють іншим бути позитивними, впевненими і, можливо, навіть трохи хвалькуватими, але, звичайно ж, пам'ятайте робити це по-справжньому. Позитивна енергія буде заразною!

Страх дізнатися щось невідоме

У світі налічується понад сім мільярдів людей, і ніхто з них не схожий на вас! Насправді, найбільший досвід найчастіше отримується під час взаємодії з тими, хто сильно відрізняється від нас самих. Прийміть ці відмінності з повагою. Дозвольте іншим ділитися своїм унікальним поглядом і досвідом, весь час пам'ятаючи, що усі ми маємо так багато спільного. Ми усі хочемо бути щасливими, любити інших і мати сенс в нашому житті.

Спроба бути кимось, ким ви не є

Є тільки одна людина, якою ви можете бути, тому не намагайтеся бути кимось іншим або кимось, ким ви не є. Приємна розмова грунтується на відвертості, і більшість людей можуть легко зрозуміти, коли інший не є правдивим чи справжнім. Беручи до уваги всі інші правила, це прийнятно і очікувано, що ви поділитеся своєю власною історією!

Монополізація розмови

Ми всі були учасниками розмови, де інша людина просто домінує, постійно розмовляючи. У якийсь момент ми закриваємося, просто чекаючи, коли це закінчиться. Активне слухання і навчання припиняється. Для обміну потрібна участь обох сторін - не стримуйтеся від спільного обміну, але в той же час не будьте тією людиною, яка домінує і припиняє цей зв’язок.

Зосередження уваги на поверхових темах

Те, що відрізняє глибоку розмову від « пустої розмови», - це змістовний характер діалогу. Розмова про погоду не викличе нічого, крім, можливо, ввічливості. Великий співрозмовник витягує змістовні думки з інших, які викликані цілеспрямованими питаннями. Люди люблять думати; питаючи їх про те, що вимагає вдумливості, ви поглиблюєте цінність розмови і зміцнюєте відносини між сторонами.




Усний переклад

Послуги кваліфікованих перекладачів для різноманітних заходів.

Курси іноземних мов

Glebov пропонує курси іноземних мов. Можливе проведення групових та індивідуальних занять.

Письмові переклади документів

Переклад документів як для фізичних, так і для юридичних осіб.

Засвідчення перекладів

Усі переклади, які зробили наші перекладачі, ми можемо засвідчити нашою печаткою або нотаріально.