Відвідуваність сайту бюро перекладів та курсів іноземних мов Glebov за березень 2017 року

Ми вирішили відкрити частину статистичних даних з метою допомогти молодим маркетологам краще розуміти ринок та клієнтів бюро перекладів та ринку в цілому. Можливо колеги з перекладацької індустрії відкриють для себе щось цікаве, а маркетологи з інших сфер виведуть для себе якісь загальні тенденції у поведінці покупців.

Результати ми будемо публікувати щомісячно. У перший тиждень поточного місяця за попередній.

За березень 2017 року сайт glebov.com.ua відвідало 1568 користувачів, що сумарно продивилися 2899 сторінок. Якщо говорити про вікову категорію, то найбільш частими відвідувачами сайту є люди вікової категорії від 25 до 34 років - число їхніх відвідувань склало 33,5%. Найменша кількість відвідувачів - 5,5% - склали вікові групи від 55-64 років та у групі 65+. Категорія користувачів від 18 до 24 років склала 27,5%, а у віці 35-44 та 45-54 - 15,5% та 12,5% відповідно.

Якщо говорити про стать відвідувачів сайту бюро перекладів, 54,15% від загальної кількості відвідувачів складають чоловіки та 45,85% - жінки. Говорячи про категорії інтересів варто зазначити, що спорт / індивідуальний спорт / біг та ходьба цікаві 5,49% відвідувачів. За ними йдуть такі групи інтересів як комп'ютери та електроніка / побутова електроніка / електронні аксесуари - 3,94%, спорт / індивідуальний спорт / велоспорт - 3,05%, їжа та напої / кулінарія та рецепти / перші страви - 2,96% та мандрівки / туристичні напрямки / історичні пам'ятки та споруди - 2,45%.

При цьому середній час перебування користувачів на сайті складає близько 2 хвилин. В залежності від браузера, країни заходу та відвідуваність сторінки швидкість завантаження складає від 0,46 сек до 3,7 сек. Цікаво, що не дивлячись на зростаючу популярність української мови й на той факт, що основні заходи на сайт відбуваються з території України (74,26%), основна кількість відвідувачів все ж все ще віддає перевагу російській версії сайту - близько 62%. Також незважаючи на розповсюдженість мобільних приладів - 94% заходів на сайт відбувається саме зі стаціонарних комп'ютерів, а не з мобільних телефонів, планшетів та смартфонів.