Ранні мовні навички – ключ до пізнішого успіху
Діти з поганими мовними навичками у п’ять років, певно, матимуть проблеми з математикою у одинадцять, припускають дослідники з «Врятуйте дітей».
Зазначено, що 21% учнів, які стикнулися з мовними проблемами на початку навчання у школі, не змогли успішно випускні державні тести, коли її закінчили.
Дослідники вказують, що бідні мовні навички справляли ефект на всіх дітей, незалежно від їх сімей.
Такі фактори, як батьківське виховання та бідність, також мали зв'язок з їх досягненням. Вчені з Інституту освіти проаналізували прогрес п’яти тисяч дітей, використовуючи дані з «Millennium Cohort Study» та Національної бази даних дітей у Великобританії.
«Висловлюйте почуття»
Приблизно 23% дітей, які мали проблеми з мовою у п’ять років, також не досягли успіху під час здачі своїх національних тестів (Sats) з англійської у 11, показало дослідження. У планах держави на 2017 рік дозволити перездавати дітям, які не здали свої тести, у перший рік їх навчання у середній школі.
Найбідніші діти зазвичай починають навчання у школі без навіть простих навичок, наприклад, розказати просту історію, висловити емоції та спокійно спілкуватися з широкою аудиторією дорослих.
Благодійники говорять, що дослідження повинно спровокувати національні дебати щодо підвищення якості послуг у садочках.
«Найважливіша річ, яку ми змогли зробити, це побачити на чолі садочків молодих вчителів, тому що дослідження показало, що це допомагає покращити якість послуг, а бідні діти отримують вигоду від цієї додаткової турботи», - сказав він.
Вважається, що необхідно ще працевлаштувати одинадцять тисяч випускників. Юридичний мінімум, викладений у рамках перших років роботи в Англії, говорить, що дитячий садок має бути під керівництвом когось з досвідом роботи два роки та кваліфікацією перших років Рівня 3, наприклад диплом Національної класифікації професійної кваліфікації Великобританії.
Більшість з досвідом 2-3 років знаходяться у садочках під егідою волонтерських організацій, які в 85% випадків оцінюються Управлінням стандартів освіти як хороші або видатні. Союз дошкільної освіти оцінив, що використання молодої робочої сили з повною вищою освітою призвело б до недофінансування 11% три- та чотирирічних дітей та 19% недофінансування дворічних.
Голова Союзу, Ніл Ліч, сказав, що, незважаючи на підвищення фінансування, перший рік після випуску залишався під фінансовим тиском та був зоною низької зарплати. «Незрозуміло, як роботодавці планували взяти у штат новачка та разом з тим зберегти фінансування, хоча повинні виплачувати відповідну зарплат», - сказав він.
Спікер Міністерства освіти сказав: «Кількість випускників серед робітників зростає, і ми б хотіли бачити їх добре підготовленими.
Саме тому ми надаємо виплати за курси стажування та стипендії для стажерів, а також підтримуємо роботодавців, аби допомогти їм з витратами на підготовку кадрів. Ми продовжуватимемо шукати, що можна ще зробити, аби надихнути талановитих молодих робітників зробити кар’єру в свій перший рік роботи, і це буде нашою ключовою ціллю Робочої стратегії 2016 року.»
Згідно з Інститутом фінансових досліджень, у Великій Британії вища, на відміну від інших розвинених країн, кількість видатків на громадські потреби, яка вже включає підтримку у перші роки та освіту, становлячи 0,5 – 0,9% від загальнонаціонального прибутку.
Поточна державна політика Англії зосереджена на створення доступнішої для працюючих батьків служби соцзахисту дітей, збільшивши безкоштовне навчання на семестр з 15 до 30 годин.
Такі експерименти, оцінені у тринадцять мільйонів фунтів стерлінгів, почнуться у 8 областях Англії цього вересня, а у 2017 році будуть введені всюди.