Бюро перекладів Glebov
03049, м. Київ, вул. Брюллова 12, оф. 5
office@glebov.com.ua

Що не так з мовною оствітою у Британії та як її можна вдосконалити


Мова йде про те, щоб навчитися розуміти один одного на різних рівнях ".Питання полягає в тому, як навчити розуміти багатство іноземних мов, які є більше, ніж просто способом комунікації. Багато захоплених вчителів і учнів використовували проект для вивчення мови, щоб поділитися своїми ідеями. Як і в багатьох сферах навчання, технології можуть стати одним з ключових моментів у підвищенні інтересу у покоління YouTube / Facebook / Ipad в школах. Існує багато програм, спрямованих на допомогу учням –, як писав консультант і колишній викладач іноземної мови Джо Дейл, – вчителі використовують соціальні мережі занадто часто: "MFLtwitterati – масова спільнота, заснована сучасними вчителями іноземної мови у Великобританії на Twitter – це безцінна тестувальна установка для ідей щодо використання нових технонологій. З часом група розробила потужну ідею спільної роботи у класі, тим самим підбадьорюючи один одного експериментувати і ділитися своїми висновками для подальших обговорень і роздумів ... " Вивчення мови і технологій – це гарне змагання , відповідно до слів Джо Дейла, бо під час проведення відеоконференцій і блогів, наприклад, принципово потрібно розмовляти і ось це і є вивченням мови.

"Каменем спотикання для багатьох став брак часу на пошук нових засобів спілкування і ознайомлення з ними, а також страх відмовитися від контролю над своїми учнями, які можуть краще розумітися на техніці ніж вони."Так само, як соціальні мережі розкривають і пошириють ідеї щодо поліпшення викладання мови з освітньої передової від педагогів та учнів, то серія нагород Британської академії також визначила нові суспільні підходи. Співробітники школи Делем в Камбрії прагнули, щоб і школярі і батьки в першу чергу у сільських і монокультурних районах зрозуміли важливість вивчення мови. Вони отримали нагороду за впровадження програми для формування двомовних навчальних груп, які б занурювали дітей в іспанську або французьку мови на короткі періоди часу, два або три рази щодня. Директор школи Стів Холдап сказав: "Школярі, які виходять з уроків на перерву, впевнено спілкуються французькою або іспанською мовами. На відміну від деяких інших навчальних предметів, вивчення мови не обов'язково закінчувати, або навіть починати під час шкільних років або здобувати для цього вищу освіту; всі задуми задля поліпшення вивчення мов у Великобританії повинні це враховувати. Було складено10 практичних порад провідних експертів для вивчення мови і студенти можуть використовувати їх у своєму навчанні. До них належать створення контрольованих цілей, наповнення словникового запасу словами, взятими з особистих подій і переживань, і, якщо можливо, відвідати країну, де розмовляють цією мовою.

Але в основі навіть найобнадійливіших і слушних порад, лежить чітке повідомлення, що ніхто не заперечує: вивчення іноземної мови – складний процес. Як висловився один читач: "Вивчення мови не подібне до сходження на гору, де є проста мета, і ви знаєте, коли ви її досягнете. Це більше схоже на головоломку з картою, яка допоможе вам вивчити країну чи культуру, і навіть часткова карта допомагає. Вивчення мови означає вивчення вимови, правопису, граматики, словникового запасу, ідіом та зразків речень, а також культурних відмінностей, які також впливають на спілкування. Говоріння, аудіювання, читання, письмо, переклад – це різні, взаємодоповнюючі навички, і наскільки кожен важливий залежить від ваших мотивів та інтересів ... Слідуйте за вашими інтересами – читання , спорт, кулінарія; примусьте себе рухатися,а далі стане легше".

Торік, університети у Великобританії прийняли найменшу кількість іноземних студентів за останнє десятиліття, що є тривожною ознакою. Менша кількість випускників на факультетах іноземних мов обмежує можливості забезпечення викладання іноземної мови в школах, а це означає зменшення захоплених лінгвістів серед учнів, натхненних вивчати мову в університеті. Щоб допомогти розірвати це порочне коло важливо знати ставлення молодих людей до навчання та вивчення іноземних мов, хоча багато з цих думок не радують.

«Думки молоді», останні дослідження, проведені для Гардіан і Британської академії виборчою організацією ICM, показали неприємні результати. Було встановлено, що молоді люди відклали вивчення мови: вони визнають, що це може допомогти міжнародній кар'єрі, розмовляти з іноземцями і розуміти їх культуру, але вони не роблять цього, тому що це занадто складно для них. Багато хто вважає вивчення граматики і запам’ятовування лексики тяжкою працею.
Вони скаржаться на те, що той матеріал, який вони вивчають в школі, не є корисним у реальному світі, і вони не впевнені, коли говорять іноземною мовою вголос. Інші предмети для них цікавіші – математика та англійська мова, наприклад, вважаються у школах більш важливими речами і, у будь-якому разі, більшість людей говорять по-англійськи, чи не так?

Для дослідження, ICM опитав 1001 людей у віці від 14 і 24 з усієї Великобританії про їх ставлення до вивчення мов. Велика частка опитаних дійсно вважає вивчення мови хорошою практичною навичкою і стимулом подорожувати. Майже одна п'ята опитаних вже говорить іншою мовою у себе вдома зі своєю родиною і більшість (70%) заявила, що вони були б зацікавлені у вивченні іншої мови в майбутньому. Не багато, однак, подумало про те, що це може поліпшити перспективи працевлаштування у Великобританії або допомогти одержати більш високу зарплату у своїй професії.

Особливо тривожним є власне судження молодих людей про їх компетенцію в іноземній мові, яку вони повинні були вивчити. Тим, хто вивчав іноземні мови в школі, запропунували оцінити свої здібності і багато хто вважав, що вони освоїли тільки основні фрази. Майже половина опитаних, які вивчали в школі мандаринський діалект китайської мови сказала, що вони мають труднощі в розумінні мови. Молоді люди мають ідеї для заохочення вивчення мов у школі, згідно з дослідженнями. До популярних належать програми обміну студентами та можливості поговорити з носіями мови, додаткова допомога з граматикою, більш цікаві теми, інтерактивні уроки і використання мовних програмах.




Усний переклад

Послуги кваліфікованих перекладачів для різноманітних заходів.

Курси іноземних мов

Glebov пропонує курси іноземних мов. Можливе проведення групових та індивідуальних занять.

Письмові переклади документів

Переклад документів як для фізичних, так і для юридичних осіб.

Засвідчення перекладів

Усі переклади, які зробили наші перекладачі, ми можемо засвідчити нашою печаткою або нотаріально.